Bazı insanlarla ilişki kurmak zorunda mıyız?

Derdimizi anlamayan anladığını anlamazsan gelen saçma şeyleri hayat gayesi edinmiş, saçma konular hakkında konuşan tüm derdi onu bunu çekiştirmek olan insanlarla iletişim kurmak zorunda mıyız. Kurmadığımızda gelen tepkilerle nasıl mücadele ederiz. Konuşmaığım için kibirli yaftası yemek veya türlü şaklabanlıklarla bu insanları memnun etmek zorunda mıyım.

Bazı insanlarla ilişki kurmak zorunda mıyız?
Cevapla