Hayat bana çok mu zalim davrandı yoksa herkes mi böyle?

18 yaşındayım yakın arkadaşım ile lisede 11 ve 12. Sınıfta çok yakın olduk. 9 ve 10. Sınıfta ise yakın değildik. Ben 9. Sınıftayken babam beyin kanaması geçirdi. Annemle babam hiç anlaşamaz. Ama buna rağmen çok güleryüzlüydüm. Bir süre sonra insanlar sürekli güldüğüm için aptal olduğumu düşünüp zorbalık gibi şeyler yapmaya başladılar. 10. Sınıf bittiği zaman hastalık geçirdim ve çöktüm oldukça suratsız oldum ve değiştim. 11 de arkadaşım ile yakınlaştık. Ve bana şöyle dedi" 9 ve 10. Sınıfta biz sana gıcık olurken. Bu kadar gülünecek ne var, hayatın bu kadar rahat güzel ve boş olması nasıl bir şey aceba? Derken sen aslında bizden daha zor durumda ve daha mutluymuşsun. Bu yüzden suçlu hissediyorum. " Dedi. Hayatımın başkasının açısından bakınca zorluğunu anladım. Yıprandım.
Hayat bana çok mu zalim davrandı yoksa herkes mi böyle?
Cevapla