13 yaşımda mutlu bi kız çocuğuydum okuluma gidip geliyordum bir akrabamız vardı evli çocukları var karısını da çok severdim. Karısı bir gün beni evine davet etti 13 yaşımda. Gittim ama gittiğimde karısı yoktu eve sadece o vardı ben de öyle olunca rahatsız oldum çıkmak istedim ama bırakmadı orada tcavüze uğradım. Ben o zamanlar bu tür şeyleri bilmiyordum ve arkadaşlarıma özenerek vücuduma zarar veriyordum jiletle. Bu istismar olayı 5 ay devam etti. Ben bunu bi arkadaşıma anlttım okulda ve bana bunun normal olmadığını söyledi. Sonra o şahıs beni tehdit etmeye başldı ailen öğrenirse seni 0ldururler diye inanmazlar sana falan. Ben de korktum aileme anlatamadım. Kuzenim bizde kalıyordu o dönem ve biz abi kardeş gibi büyüdük hep korur kollardı beni. Bir gün ona anlattım ve ona aileme anlatmasını istedim benim çekindiğimi söyledim. O gün bunu söyledim aynı gün bana tcavüz etti o da aynı şeyler yaşattı 3 gün dayanabildim artık vücudumda morluklar oluşmaya başladı ben de aynı gün akşam annemle yatmaya geçtiğimizde anneme anlattım. Bu arada da hamilelik geçirdim ve bilerek çocuğu düşürdüm. Kimsenin bundan haberi yok. Annem t3cavüzü duyunca Ağladı inanamadı ilk başta. Bana şikayet edelim mi diye sordu ama ben kendimi suçladığım için etmeyelim anne korkuyorum dedim o da tamam dedi. Bi kaç ay sonra ilk ! ntiharımı yaptım zaten. Sonra kendime zarar vermelerim arttı. M4ddeye basladım alkol içiyordum her gün. Yıllar geçti benim halim aynı. Tedavi görüyorum ama hiç bir işe yaramıyor. Bunun sebebi ise bu depresyon ilerlemeden önce ben aileme yalvardım beni psikoloğa götürün diye. Götürmediler. Ve hastalığım ilerledi 2 3 kez daha ! ntihara kalkıştım. Sonra hayatıma birisi girdi. O da benden beter sorunlu bir insanmış. Çok çabaladım haddinden fazla çabaladım ama çok ağır şeyler yaşattı bana bir dönem kendi kendime konuşmaya başladım onun yüzünden. Bir şekilde kurtuldum ondan. Yine aylar geçti. Ben hala depresyondaydım. Sonra birisi ile tanıştık ben ilişki olsun istemedim ama o aylarca peşimden koştu nolur bi şans ver diye. Aileme de yazıyordu. Ailem de konuş iyi birisi dedi. Şans vermek istedim. Ve sevgili olduk 5-6 aydır sevgiliyiz. Bugün 00 dan sonra bi mesaj geldi bir kızla sevgiliymiş kıza attığı mesajlarda hep seni seviyorum beni bekle ayrılıcam zaten tarzında konuşmuş panik atak geçirdim gece. Ama saat kaç olmuş benim gözümde gram uyku yok 3 paket sigara bitirdim o mışıl mışıl uyuyor. Ne 0lmeyi becerebiliyorum ne yaşamayı ben ne yapıcam bana bir akıl verir misiniz
Güncellemeler
+1 yıl
Ben bu şahısları şikayet ettim mahkeme delil yetersizliğinden serbest bıraktı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer