Sorum size demem çok saçma çok iyi durumdan çok kötü duruma düştüm kimse yanımda değil şu an hayat böyle acımasız mı hep?

Sorum size demem çok saçma çok iyi durumdan çok kötü duruma düştüm kimse yanımda değil şu an hayat böyle acımasız mı hep?
Cevapla