Güç karşısında eğilen adalet mi daha tehlikeli, susan karakter mi?

Herkesin dilinde bir "adalet" sözü dolaşıyor. Ama gerçek adalet, herkes için geçerli olduğunda anlamlıdır. Güçlünün yanında yer alan bir adalet anlayışı, zayıfı ezdiğinde hâlâ adalet midir?

Peki ya karakter? Haksızlığı görüp de sessiz kalan, "bana dokunmayan yılan" diyerek susan bir insanın duruşu sence ne kadar değerlidir?

Bazen bir suskunluk, bazen bir kayıtsızlık; adaletsizliğin önünü açar. Oysa insanın kişiliği, en çok da haksızlık karşısındaki tepkisinde belli olur.

Sence hangisi daha tehlikeli: Güç karşısında eğilen bir adalet mi, yoksa haksızlık karşısında susan bir karakter mi?

Güç karşısında eğilen adalet mi daha tehlikeli, susan karakter mi?

30 Nisan , 2025 Çarşamba 12.01

Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek soruyu beğendiği için moderatör @fangoria teşekkür ederim
Güç karşısında eğilen adalet mi daha tehlikeli, susan karakter mi?
Cevapla