Güçlünün zayıfı ezmesi adaletsizlik mi yoksa bu onun en doğal hakkı mi?

Emek ve bedel ödeyerek elde ettiği gücüyle zayıfı ezmesi gucluyu kötü ya da haksız yapar mi?
Güçlüdür bi' bedel odeyipte kazanmistir gücünü zayıfı alt etsede kötü degilmidir?
Güçlünün zayıfı ezmesi adaletsizlik mi yoksa bu onun en doğal hakkı mi?
Cevapla