Sizce adalet haklının yanında durmak mı, güçsüzün yanında olmak mıdır?

Yakınlarda olan bir hadiseden bahsediyorum. Zengin bir yakınının yanında çalışan bir adam ve zorbalığa, tacize uğrayan bir hanımefendi. Kız sırf zengin işadamının isteklerini reddetti diye 4 yıldır çalıştığı işten çıkarılıyor. İnsan kaynakları müdürü olan adam ise buna hiç bir şekilde itiraz etmiyor ve kız adamın sevgilisi.

Sizce adalet haklının yanında durmak mı, güçsüzün yanında olmak mıdır?
Güncellemeler
1 yıl
Başlıktaki kelime haklının yanında olacaktı @KızlarSoruyor rica etsem düzeltir misiniz?
Sizce adalet haklının yanında durmak mı, güçsüzün yanında olmak mıdır?
Cevapla