Güncellemeler
1 yıl
Başlıktaki kelime haklının yanında olacaktı @KızlarSoruyor rica etsem düzeltir misiniz?
Yakınlarda olan bir hadiseden bahsediyorum. Zengin bir yakınının yanında çalışan bir adam ve zorbalığa, tacize uğrayan bir hanımefendi. Kız sırf zengin işadamının isteklerini reddetti diye 4 yıldır çalıştığı işten çıkarılıyor. İnsan kaynakları müdürü olan adam ise buna hiç bir şekilde itiraz etmiyor ve kız adamın sevgilisi.

Bu durum üzücü ama ben bu dünyanın adaletine güvenmiyorum ahiret diyorum ilahi adalet diyorum 📌
Eig için teşekkür ederim 🙏🥰
Güzel yorum için ben teşekkür ederim size
Mutlu ettiniz🙏🥰💜💐🙏
Haklının yanında durmak.
Menfaat mi karakter mi sorusuna cevap. Adamlık her yerde aynı olmalı
Aynen öyle
Cevap
1Cevap
Haklının yanında durmak. Güçlü güçsüz fark etmiyor. Üzücü bir durum maalesef
adalet yok maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar