Son iki yıldır ölümü çok düşündüğüm için hiçbir şeyden zevk almıyorum?

Kendi ölümümü sevdiklerimin ölümünü falan çok kafaya takıyorum hani ölümden sonrasını düşününce İçim sıkılıyor yok olucaz gibi hissediyorum gözlerimizi kapatıcaz ve bitecek gibi mesela sevdiklerimde yok olacak bir daha goremeyecgim gibi şeyler düşünüyorum psikolojim çok bozuldu sürekli agliyasim geliyor hayattan anlam cikartamiyorum
Son iki yıldır ölümü çok düşündüğüm için hiçbir şeyden zevk almıyorum?
Cevapla