Arkadaşlar ben aşırı çok yalnızım ya büyük olup böyle olan var mı? Belli yaştan sonra arkadaş kalmıyor mu?

33 yaşında acayip yalnızım. Arkadaşlarımın hepsi evli. Hafta içi çalışıyorlar zaten. Benim hem işim yok hem arkadaşım yok. Bugün tek başıma çarşıya gittim. Böyle olan var mi?
Arkadaşlar ben aşırı çok yalnızım ya büyük olup böyle olan var mı? Belli yaştan sonra arkadaş kalmıyor mu?
Cevapla