Çok arkadaşım olmasına rağmen çok yalnız hissediyorum? Neden böyle?

Şu an kafamdan sayabileceğim cidden yakın olduğum 7 tane arkadaşım falan var. Ama mesela içime sinmeyen çok şey var. Partilere gidiyorum, etkinliklere katılıyorum ama mutlu olamıyorum. Neden böyle? Çok yalnız hissediyorum. Üni 1. Sınıfım
Çok arkadaşım olmasına rağmen çok yalnız hissediyorum? Neden böyle?
Cevapla