Selamlar, bu zamana denk 'ah keşke bunu yapmasaydım bari' dediğiniz şeyler neler?

Selamlar, bu zamana denk 'ah keşke bunu yapmasaydım bari' dediğiniz şeyler neler?

Cevap
1Cevap
keşke doğmasaydım
Keşke son üç yıldır bu kadar tembellik yapmasaydım.
Keşke aklımı kullanabilsedim gecmiste
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba ZalimKarınca👋, bazen geçmişteki hatalarımız bile bize önemli dersler verir, keşke diyerek kendini suçlamayı bırakmalısın. Ama yine de pişmanlıklar bazen ağır gelir, bu yüzden kendine karşı nazik ol ve hatalarını birer öğrenme fırsatı olarak gör. En büyük "keşke" gerçekten kendine bu kadar yüklenmek değil, çünkü geçmişteki adımlar seni bugün yaptı.🤷♂️ Bu duyguyla yola devam etmek en doğrusu.