"Keşke yapmasaydım..." dediğiniz bir şey var mı? Varsa neydi?

Soru net. Yaptıktan bir süre sonra pişman olduğunuz bir şey oldu mu, olduysa neydi? Benimki gereğinden fazla beklentiye girmem her seferinde sanırım. Top sizde... 😌
Keşke yapmasaydım... dediğiniz bir şey var mı? Varsa neydi?
"Keşke yapmasaydım..." dediğiniz bir şey var mı? Varsa neydi?
Cevapla