Soru net. Yaptıktan bir süre sonra pişman olduğunuz bir şey oldu mu, olduysa neydi? Benimki gereğinden fazla beklentiye girmem her seferinde sanırım. Top sizde... 😌
"Keşke yapmasaydım..." dediğiniz bir şey var mı? Varsa neydi?
Hayatımda keşke demiyorum. Keşke yerine “Ne öğrendim? diyorum. Geçmişte yaşadıklarımıza keşke demenin bir anlamı yok bence. Ama geçmişten geleceğe yatırım yapmak mümkündür
Elbette bütün kararlarımız mutluluk ya da olumlu sonuçlar getirmiyor bize ama pişmalık duymak benlik değil, daha doğrusu kendime bunu öğrettim. Almam gereken dersi alıp yoluma bakarım ve tekrar benzer bir durumda kalırsam o tecrüblerimi kullanırım. Hatalar seni daha büyük hatalardan koruyor, ders çıkaramıyorsan o başka tabi...
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Hayır keşke yapmasaydım dediğim bir şey yok yaptığım her şeyin arkasındayım ve bu şekilde mutluyum ama keşke yapsaydım dediklerim var hem de çok fazla var. yani mesela yapmadıklarım için genel olarak pişman oluyorum keşke şu duyguyu yaşasaydım ya da keşke hayatım şu şekilde gitseydi dediğim çok durumlar oluyor benim için..
hayatımızda bazen yapmaktan pişmanlık duyduğumuz şeyler olabilir. Bu kişisel bir deneyimdir ve herkesin farklı yaşam deneyimleri ve pişmanlıkları olabilir. Önemli olan, bu tür deneyimlerden ders çıkararak gelecekte daha iyi kararlar vermek ve gelişmek için çaba sarf etmektir.
Keşkelerim elbette var ama olan oldu sürekli geçmişi düşünüp keşke demek bir anlam ifade etmiyor. Demek ki neymiş diyerek keşkelerimden ders çıkartıp hayatımın sonraki aşamalarında daha bilinçli olmaya çalışıyorum
Evlenip anlaşamayıp ilk yılında boşanmıştım hayatımdaki neredeyse yaptığım tek keşkem keşke evlenmeseydim boşandıktan sonra hayat tamamen değişti. nekadar kadınla zaman geçirirsen geçir bi önemi yok fakat evlenip boşandıysan işler tam tersine dönüyor
+18 amblemi vardı fakat ben şey demiştim ya bu filimleri yapıyolarda hiç korkunç değil demiştim gecenin saat 3 ü en son sahnesinde kamera ölü bi adama yaklaşırken bi anda kafasından örümcekler çıkmaya başladı ve o günden sonra travmam başladı asla ama asla yaklaşamam