Bir gün kötüleyip bir gün övdüğü insanlarla samimi olanlara siz nasıl bakıyorsunuz?

Bazen insanlar birini yere göğe sığdıramıyor, bazen de yerin dibine sokuyor… Sonra tekrar yan yana, tekrar “kanka.”

Bu sizce samimiyet midir, yoksa başka bir şey mi?

Yoksa sorgulayan mı yanlış anlaşılıyor?

Bir gün kötüleyip bir gün övdüğü insanlarla samimi olanlara siz nasıl bakıyorsunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun ❤️ sorunun süper olmasında katkısı olan moderatör @ inciitanesiii teşekkür ederim
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar soruyu kişisel olarak falan sormadım genel olarak bir soru
Bir gün kötüleyip bir gün övdüğü insanlarla samimi olanlara siz nasıl bakıyorsunuz?
Cevapla