En kötü anlarınızda yanınızda olan insanları kutsal görür müsünüz?

Ben görürüm. Hayatımın en kötü dönemlerinde.. sakatken ve yaşama olan inancım bitmişken, tüm insanlardan daha yalnızken hayatıma giren sevgilim benim için çok kutsal biridir, benim için bir sevgiliden öte, bir melektir, bir hayat kurtarıcı, bir iyilik perisidir. Ölümü arzuladığım ve ¡nt¡hara en yakın zamanlarımda yanımda olup beni bu istekten ve acıdan kurtaran da oydu. Ve şu an Birkaç gün sonra nişanlanıyoruz. Hayatımı ona borçluyum.. o benim için kutsal bir lütuf, hayatımın anlamı, başrolü.. Allah'tan tek dileğim sevileceğim ve aynı zamanda anlaşıp seveceğim biriydi ve o insanı da bana verdi.. Demekki çok acı çekmek yolun sonu değilmiş, demekki hayattaki en yalnız insan olduğunu düşündüğün an bile bir şans varmış, mucizeler gerçekmiş. Allah herkese istediğini nasip etsin.

En kötü anlarınızda yanınızda olan insanları kutsal görür müsünüz?
Cevapla