Kendisiyle övünen insanlar çok fazla etrafımdada var bir kaç tane nasıl karşılamalıyız onları çok gıcıklar.
Cevabın nedir?
Cevapla
Kendiyle övünenler iyi bir şey yapmıyor. Ama bununla ilgili iş hayatında mecbur kaldığımız şeyler var. Ben iş yapar çalışırdım. Ve asla lafını etmezdim. Taki şu olayı yaşayana kadar. Bir gün yöneticim yönetici adayına bir iş vermiş oda benden bunu bitiremeyeceğini arkadaşımın bitirip kendisine teslim etmesini istedi. Bende arkadaşa dedim ki sen bunu güzel hazırladın. Bunu kendin götür ver yöneticiye. Oda neden ki dedi. Bende sen bunu adaya verirsen o götürüp ben hazırlayacağım diye övünecek dedim. Gerçekten dediğim gibiymiş. Onuda nerden anladık. Yönetici demişki ben onlara verdim işi size neden verdiler. Yani sen yukarıya kendini övmezsen emeğini görmüyorlar
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılher insan kendisiyle ovunur ama bazilari bokunu cikartir. ereni hatirladim. bizim siniftandi surekli ozel ders alicam koleje gidecem diye hava atardi cok iticiydi ococuk. eren yorumumu okuyosan senin ben taaa neyse agzimizi bozmaya gerek yok eskileri hatirladim :)
00 Yorumla
+1 yılKendiyle övünen insana katlanamam çünkü bu insanlar zayıflıktan ve beğenilmemekten korkan sürekli iyi yanlarını bu yüzden abartarak anlatan insanlardır ve ben güçsüz insanlarla aynı ortamda duramam! Ama sana bir tavsiye o kendini övmeye başladığında ona laf sokabilirsin ;)
15 Yorumla- +1 yıl
Ben gayet güzel yapıyorum çünkü ağzım güzel laf yapar :)
- +1 yıl
Kırılsın, kırılmak istemiyorsa kendine çeki düzen verir kusura bakmasın ben gerçekleri saklayan, içimden geçenleri söylemeyen biri değilim her şeyi anı anına söylerim kendi bilir yani :)
kendiyle ovunen insan bence aslinda guzsuz insandir, surekli bisey kanitlama pesinde olan insandir.
11 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
51
Cevap
30Cevap
ben kesinlikle katlanamiyorum. eger disaridaysam susmasini rica ediyorum susmazsa cekip gidiyorum. eger bu kisi evdeyse baska bir odaya geciyorum. onlari dislayarak bir nevi psikolojik baski uyguluyorum, kendi capimda protesto ediyorum. bence siz de yuz vermeyin simarmasin dingiller.
01 Yorumla
+1 yılBen muthis ozelliklerim olmasina ragmen asla kendimle övünmem. Zaten mutevaziligim bu muthisligimden gelir.
Şaka bir yana, hep derim, iyi oldugunuzu dusunuyorsaniz övülmeniz icin baskalarina firsat verin.05 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle
- +1 yıl
O isin sakasiydi
+1 yılBu soruyu bennnde sormstum ve bana salliyolar falan demislerdi iste bir seyler dahao kendini surekli oven insanlara baktim sandigim gibide degillermis ovdukleri gibi degillerdi bosveriyorum artik napicam
11 YorumlaSusup dinliyorum. Tebessum ediyorum belki farkeder diye ama yok hosuma gittigini saniyor. Susuyorum abi baska yolu yok sonucta onunla aramizda bir fark olmali degil mi? Mumkun oldugunca uzak duruyorum.
00 Yorumla
+1 yılHic cekemem etrafimdada bulundurmam gayet acik sozluyumdur pat diye yapistiririm lafi bidaha yanimda kendini ovemez :D oyle insanlardan hayir gelmez ki olabildigince uzak olsun daha iyii
115 Yorumla- +1 yıl
Napiyim huyum kurusun :D
- +1 yıl
Ana dogurmus ama mutevazi olmayi ogretememis yapcak bisey yok :D
- +1 yıl
Anlamaz o insan abisi anlamaz kendini oven insanin egosu yuksektir :D
- +1 yıl
Sen dene bakalim oluyosa bizde deneriz :D
- +1 yıl
Bendede yok :D
- +1 yıl
Olmaz oyle anlik bisey o arkadasim :D
- +1 yıl
Hadi ordan :D
Yeminle onları toplayıp iple bağlayıp yanan tandıra atmak istiyorum.. Zaten kendini çok oven insan da hep bir puştluk çıkar. Ne diyorsa tam tersidir :))
09 Yorumla
+1 yılKardeş biz onlara egoist diyoruz. benim bir arkadaşta öyle durmadan övünüyor demekki zamanında çok övünmüşler buda özenmiş :D cümle biraz karışık oldu ama anlayan anlar.
00 Yorumla
+1 yılToplumda en nefret ettiğim iki şeyden birisi bu. Diğeri de ufacık dertlerini çok büyükmüş gibi üzüntüyle anlatanlar. Kendime bakıp intihar edesim geliyor sonra :)
011 Yorumla- +1 yıl
Şaka tabii ki :D
- +1 yıl
Olabilirdim -,-
- +1 yıl
seni mi kırıcam :D
- +1 yıl
Böyle bir dünyada yalnız olmak daha güzel, klişe oldu biraz ama idare et :D
- +1 yıl
hayırlısı :D
Kişilik & Karakter konusunda 507 cevap paylaştı. konusmayi azaltirim veya konuyu degistiririm. yapcak bisey yok:) malesef patavatsizlik edemiyorum bu durumda, huyum degildir
02 YorumlaBende kendimi övüyorum hemen bitiyor konuşma :) taktik budur, uygulayın :)
13 Yorumla- +1 yıl
Aynen :))
katlanmam. öyle insanlara davranmam ben yorarlar beni
01 YorumlaKatlanmiyorum yüzüme alayci bir gülümseme yerlestiriyorum ve yavaşca uzaklasiyorum...
012 YorumlaKendisiyle ovunmeyi seven arkadaslarima onlarin diger guzel ozelllerine bakarak katlanabiliyorum.
05 Yorumla
+1 yılaslında özgüven sorunu olan insanlardır
tamamen ters psikoloji yani.01 Yorumla
+1 yılGenelde sevmem bir yerden sonra bozarim huyum kurusun
05 Yorumla- +1 yıl
Pis bozarim rezil olur kizarip bozarir milletin içinde
- +1 yıl
Kendini oven bisey sanan diğerlerini ezense acayip zavk alıyorum
+1 yılHiç çekemem öyle tipleri. Tek tepkim ne kadar itici olduğunu dile getirmek olur
01 Yorumla
+1 yılTamam yaa sizin köy metropol :)
Diyerek ağzını kapatıyorum01 Yorumlaevet, aynen gibi şeyler söyle hiç tartışmaya girme onlarla
03 YorumlaHayatımdan çıkararak katlanıyorum yoksa cinnet geçiririm :/
01 Yorumla
+1 yılKendisini öven insanların kıskanç ve beş kuruş etmez olduğunu biliyorum. böyle insanlardan uzak durmak en iyisi.
01 Yorumla
+1 yılOnları anca dinlemek gerek kendını ovecek senı dınlemıycek sureklı kendınden bahsedecek ona da ben katlanamam
04 Yorumla- +1 yıl
kovmam da fazla muhattap olmam
- +1 yıl
sen yaşıyon mu vefasız @incirkuslari
+1 yılKatlanmıyorum direkt yüzüne vurup haddini bildiriyorum
01 YorumlaSurekli sakayla makayla karisik onlari toplum onunde bozarak :). O anda pek farkina varmasa da biraz sonra yuzu dusecek ve o hareketlere pek devam edemeyecek. En guzeli
00 Yorumlakatlanmıyorum, arkadaşlığımı ve görüşme sıklığımı neredeyse sıfırlıyorum ama tamamen atmıyorum.
00 Yorumla
+1 yılKatlanmak zorunda olmadığımdan çevremde öyle kişileri bulundurmuyorum.
01 Yorumla
+1 yılKatlanmam ortam içi falan demem bozarım kendisiyle övünmeyecek durumda oldugunu görür ve susar
00 YorumlaKatlanamam kalkıp giderim ya da onları bozarım bir şekilde.
00 Yorumla
+1 yılYa uzaklaşırım ya laf dalaşına girerim ya da gizliden gizliye laf sokarım
01 Yorumla
+1 yıldeğerli biriyse he deyip geç ya da değersiz biriyse katlanmadığım zamanlara sus deyip gidiyorum
08 Yorumla- +1 yıl
susuyor
- +1 yıl
öyle gözükmüyosun ben gördüğüm gibi davranırım tartışmaya gerek yok de kırılır belki ya da derki nasıl görüyosun çok konuşan de susar
- +1 yıl
dene bakalım :) ^^
- +1 yıl
ricaa ederiim ^^
Yolda karsilasirsak yuzune bile bakmiyorm gormemezlikten geliyorum :) tahamülü çok zor
03 YorumlaNiye katlanmak zorundaymışız ki yooo, konuşmasını bitirdiği anda amaaan g*tüm demeniz yeterli snickers etkisi yapar 😉
03 YorumlaÇok yakışıklıyım ve kendim övünüyorum bence gayet normal :D
00 Yorumla
+1 yılKibir bütün kötülüklerin başıdır spn 3. Sezon 3. Eclipse
00 Yorumla
+1 yılDirek sövüyorum ve bir açık noktalarını buluyorum ;)
00 YorumlaCokta guzel sustururum ne o oyle yuzsuz yuzsuz.
01 YorumlaKatlandıgımızı kim söyledi?
08 YorumlaMümkün oldukça uzak duruyorum katlanamiyorum çünkü
01 Yorumla
+1 yılKendime katlanmam zor oluyor haklısın. adlskls
01 Yorumla
+1 yılIçimden kufrederek sonrada valla mi? Diyerek☺
00 YorumlaKatlanmiYorum he deyip geçiyorum :D
05 Yorumla
+1 yılonları görmezlikten gelerek
01 YorumlaOnlara sadce gülüyorum komiğime gidiyor
07 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılbeni ovenlere bile katlanamiyorum
03 Yorumla- +1 yıl
yani
He deyip geçmek lazım yoksa susmuyorlar :D
013 YorumlaBen direk soğurum, geri dönüşüde olmaz net
03 YorumlaTakmıyorum en basidinden umursamıyorum yani
00 Yorumla
+1 yıldirekt sie ederim basimdan ve lafimla doverim :)
00 Yorumla
+1 yılayak içi plaseyle şutlyorum fazla hırpalamadan.
00 YorumlaDaha geçen bir tanesini sınıfta rezil ettim
01 YorumlaKatlanamiyorum tansiyonum firliyo :D
03 Yorumlabırak senı başkaları övsün
01 Yorumla
+1 yılBırakta seni biz övelim derim
01 Yorumlag*t ederek mutlu oluyorum
07 Yorumla
+1 yılMütevazi olmalı insan
017 Yorumla- +1 yıl
Ben direkt ağzının payını veririm:) kibirli insanlardan nefret ediyorum cünkü
- +1 yıl
Sabretmek bana göre değil sanırım:) herkese hakkını vermek daha iyi geliyor bana
- +1 yıl
Yok yaa gayet eğlenceli:D
- +1 yıl
Yok kötülük yapmam ki yanlış anladın:)
- +1 yıl
Yok sorun değil tabiki:D
- +1 yıl
Evet:))
- +1 yıl
Nick burcum:))
- +1 yıl
Boşver adımı
Katlanamiyorum ben muhattap olmuyorum oyleleriyle
03 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖyle insanlara götümle gülüyorum.
01 Yorumlakatlanmıyorum, yokmuş gibi davranıyorum
01 Yorumla
+1 yılDalga geçiyorum gülüyorum çok komik oluyolar:)))
01 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6,9b cevap paylaştı.
+1 yılİçimden sövüyorum kendilerine
01 Yorumla Nefret ederim arkadaslik yapmam.
00 Yorumla- Devamını Gör (21)
Devamını Gör(66)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar