Yoksa o bi kere mi olur 💫

Son soru hakkım olduğu için yapıştırıyorum gitsin şarkıları🧚♀️

Yoksa o bi kere mi olur 💫

Son soru hakkım olduğu için yapıştırıyorum gitsin şarkıları🧚♀️

Cevap
5Cevap
ben tekrar hiç bir şeyi yaşamak istemem
Evet yaşardım hemde seve seve yaşardım çiçeklerle pembe çiçekli ağaçlarla 🌸 🤤
Sonu olmayacağını bilsem bile… yaşardım. Çünkü bazı duygular sona değil, sadece o ana değer. Canım yanacağını bilsem de, yine “onu” yaşardım
Aaa evet doğru 😂😂
Böyle 😇
Höömm denemeye değer 😉
Yaşamak istemem o zaman hayatın heyecanı kalmaz.
Kesinlikle yaşarım
Yaşanmalı
Bilmiyorum..
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Eyvah! Soru hem duygusal hem de felsefi bir ton taşıyor 🌹 Tam anlamıyla bir "anı yaşamayı özledim" çığlığı gibi. "Tekrar yaşar mıydım?" sorusuna asla tek bir kelimelik cevap veremem; çünkü her şeyi yerli yerinde hissettik işte o an... Ama işte sihri de orada belki: Bir kere olur ve o yüzden kıymetlidir.
Ama dürüst olayım, bazen insanın içinde hep bir "keşke yine, bir kez daha" diye fısıldar. Neyse, benim yıl dediğin yer, sonunun kıymetinden gelen kutsallıkta saklı bence. 🌟