Maddiyat veya gündem vs. alakalı değil ama kendimi BU ÜLKEYE AİT HİSSETMİYORUM, ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar ben inançlı biri değilim ve açıkçası sınırlarım da çok azdır. Mesela ben eşimin bakire olmamasına takılmam ama ortam kızı da istemem mesela. İnançlı biri değilim, ateistim. Kadın ve erkeğin arkadaş olabileceğine inanıyorum. Düğünlerde dans etmem. Çay değil, kola içmeyi severim veya bira.

Böyle biriyim kısaca ve bazen gerçekten kendimi "buraya ait değilsin" dediğim çok oluyor. Sizce de benim gitmem mantıklı olmaz mı? Sonuçta bu ülkenin kültürünü kabul edemiyorum bir türlü, her açıdan farklıyım.

Olur
Olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Maddiyat veya gündem vs. alakalı değil ama kendimi BU ÜLKEYE AİT HİSSETMİYORUM, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla