Arkadaşlar ben inançlı biri değilim ve açıkçası sınırlarım da çok azdır. Mesela ben eşimin bakire olmamasına takılmam ama ortam kızı da istemem mesela. İnançlı biri değilim, ateistim. Kadın ve erkeğin arkadaş olabileceğine inanıyorum. Düğünlerde dans etmem. Çay değil, kola içmeyi severim veya bira.
Böyle biriyim kısaca ve bazen gerçekten kendimi "buraya ait değilsin" dediğim çok oluyor. Sizce de benim gitmem mantıklı olmaz mı? Sonuçta bu ülkenin kültürünü kabul edemiyorum bir türlü, her açıdan farklıyım.
Olur
Olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
normal durumdur bence
Başka ülkeye gitsen bu seferde bu dünyaya ait hissetmeyeceksin anladın sen😉
Yok ya benim o derece bir düşüncem yok. Mesela düğüne gidiyoruz o kadar saçma geliyor ki bana. El ele tutuşup dönüyoruz. Ama bir tecno veya rave olsa offf efsane olur rjdfokgmvokdflmvöçdsfc
Düğünde elektronik müziğin olmasıda saçma olur ama düğünde o yörenin folkloruna ait görselleri usta kişiler haricinde kimse göstermeye çalışmasa daha doğru olur bu şuna benziyo clubta techno veya trans müzik çalarken abidik gubidik hareketlerle dans etmeye çalışan kişilerinde düğünlerde el ele tutuşup dönenlerden hiç bir farkı yok
Bi aralar düğünlerde Don Omar ın dale don dale parçası çalınıyodu sıklıkla ve ortaya çıkan rezilliği tahmin bile edemezsin o yüzden her şey yerinde olduğunda daha güzel oluyo
Şöylede bişey var trance veya techno müzik yöresel müzikle harmanlanabilir bir çok örneğide var gayet güzel oluyo ama usta kişiler tarafından yapılınca güzel oluyo
İşin özü kavramları karıştırmamak lazım kavramları karıştırdığınız için bu hâldeyiz, Einstein'ında dediği gibi balığı ağaca çıkma yeteneğine göre sınıflandırmak balığa aptal hissettirir ama aslında aptal olan bu sınıflandırmayı yapanlardın
Her ülkede kendini oraya ait hissetmeyen ne kadar insan vardır kimbilir.
Evet bu doğru
Bu yüzden nerede olduğumuzun önemi yok. Önemli olan kim olduğumuz, kim olmak istediğimiz
Ne alaka senin gibi bizim ülkede yaşayan çok vatandaş var yanlış düşünüyorsun