Yapmacik olamiyorum ve kimsenin ne yqptigi beni ilgilendirmiyor ve bu yuzden cevremde soguk olarak algilaniyorum sizce yanlismi yapiyorum?

Yapmacik olamiyorum ve kimsenin ne yqptigi beni ilgilendirmiyor ve bu yuzden cevremde soguk olarak algilaniyorum sizce yanlismi yapiyorum
Yapmacik olamiyorum ve kimsenin ne yqptigi beni ilgilendirmiyor ve bu yuzden cevremde soguk olarak algilaniyorum sizce yanlismi yapiyorum?
Cevapla