Ben sevdiğim insanları kıskanırım Kıskanmak, "değer vermenin" en dürüst hali mi, yoksa özgüvensizliğin bir yansıması mı?

Ben sevdiğim insanları kıskanırım Kıskanmak, "değer vermenin" en dürüst hali mi, yoksa özgüvensizliğin bir yansıması mı?
Ben sevdiğim insanları kıskanırım Kıskanmak, değer vermenin en dürüst hali mi, yoksa özgüvensizliğin bir yansıması mı?
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun ❤️ sorunun süper olmasında katkısı olan moderatör @isabella181919 @Barış_LonelyForever teşekkür ederim
Ben sevdiğim insanları kıskanırım Kıskanmak, "değer vermenin" en dürüst hali mi, yoksa özgüvensizliğin bir yansıması mı?
Cevapla