Dozun da kıskanmak, abartmadan, yormadan, yıpratmadan, tatlı tatlı kıskanmak sevgi belirtisidir. Ama bunun fazlası özgüvensizliğe girer. Hatta bir çok şeye girer. Her şeyin fazlası zarar sonuçta, zehir.
-o eteği giyimezsin, onunla konuşamazsın, o saatte çıkamazsın falan diyorsa. Bu hanzoluktur. Kızçelerin aradaki farkı anlayabilmesi umuduyla..
Kıskanıp o da seninle geliyorsa, elini daha sıkı tutuyorsa, gözünü üzerinden ayıramıyorsa bu kabul edilebilir olan türden kıskançlıktır. Olması gerekendir..
O iş biraz karışık sanki😂 yani seven insan kıskanır evet bu bir gerçek. Ama gerçekten arkadaşınsa ve arada gereksiz bir samimiyet yoksa kıskanmak özgüvensizliktir. Ama gereksiz samimiyet sarılmalar dokunmalar varsa o zaman iş değişir ve içimizdeki aslan çıkar😂
Diyelimki benim sevgilim var ve senin soruna gelip yorum atiyorum sende kaesilik veriyon ve sevgilim bunun tartismasini yapiyo o cocukla aranizda biseymi var gibisinden bu sevgilimin özgüvensiz ve bana yeterince güvenecek kadar deger vermediginin kaniti degilmidir?
Evet güvenmiyor demektir bana göre. Samimi yorumlaşmalar oluyorsa eğer haklı ama o başka konu. Ancak sıradan iki insanın ettiği laflardan ibaret yorumlaşmalarsa bunda kıskanacak bir şey yok. Öyleyse kimseyle konuşturmayalım hatunu, adamı. burada ince çizgi özel iletişim ve samimi konuşmalar. Ortada böyle bir şey varsa kıskanmakta haklı. Ancak özel iletişim ve samimi laflar yoksa bu kişinin kendi özgüvensizliğidir.
Çizgiyi görmek gerekir. Mesela bazı insanların içinde vardır sevgilisi olduğu halde başkaları ile konuşmayı sever flörtöz yapısı vardır, özel olarak da tanımak ister o kişiyi ve sosyal medyadan ekler sevgilisine de vallahi konuşmuyoruz vsvs bahaneler uydurur. Böyle tipler de var yok değil. O yüzden kişi, karşı taraf ile mesafesini koruyorsa kıskançlık boşa. Korumuyorsa zaten o kişi hiç sana ait olmamış demektir. Salın gitsin
Kişilik & Karakter konusunda 10,7b cevap paylaştı.
Gayet tabi. Kıskanmayan ilgilenmez ki. Merak etmez ki. Unutulmaması gereken ise kıskanmak ile kısıtlamanın aynı olmadığıdır. Özgüvensiz insan onu yapma oraya gitme yanında kim var gibi cumle ve kelimeler peşi sıra gelir. Kıskanan ise yukarıda dediğim gibi hep merak içindedir. Merak içinde kalır. Sesini duymak görmek zaman gecirmek ister. 5 dk bile olsa görmek istiyorum der.
Kıskanç biriyim hayatımda olan insan hal hareketlerine dikkat etmeli herzaman karşı cinsle olan davranışlarına.. Arkadaşca sarılmalar günaydınlaşmalar görüşmeler gülüşmeler bana ters, her şeyin bir dozu ayarı olmalı.
Kıskanmak sevgi belirtisi ama fazlasıda işkence her şey dozunda olmalı sevgili olup adam yolda yürüyor yoldan geçen bir kız örneğin adres soruyor sonra o kız sana niye adres sordu diye kavga çıkıyor
Birçok kişi çok bilir gibi özgüvensizlik diyebilir ben katılmıyorum seven insan kıskanır sahiplenir varsa sevdiğini kıskanmayan getirsin bölüşelim bekliyorum...
Her şüphe bir gerçeklik payı barındırır. Her şey kuruntu yapmak kuşku yapmak zaten ilişkiye zarar verir iki taraf içinde mühim olan iletişim Güven karşılıklı saygı...