Bende ikisi de yok, çimdik atsan canım acır bişey söylesen ağlarım hemen shshhs

Bende ikisi de yok, çimdik atsan canım acır bişey söylesen ağlarım hemen shshhs

Hayatı daha çok kolaylaştıran şey psikolojik olarak güçlü olmaktır. Çünkü insan, ne kadar sağlıklı veya güçlü bir bedene sahip olursa olsun, zihinsel olarak dayanıklı değilse bu gücü kullanamaz. Karar alma, stresle başa çıkma, değişime uyum sağlama, hayal kırıklıklarını sindirme ve yeniden ayağa kalkabilme gibi beceriler, yaşamın hemen her alanında belirleyici olur. Zihin güçlü olduğunda, beden zayıf olsa bile kişi kendini toparlamaya, iyileşmeye ve mücadele etmeye devam edebilir. Ama zihin zayıf olduğunda, en güçlü beden bile yönsüz ve amaçsız kalabilir. Yani zihin, hayatı taşımak için en sağlam temel.
Bence hayatı daha çok kolaylaştıran şey psikolojik olarak güçlü olmak. Fiziksel güç elbette önemli; sağlıklı bir bedene sahip olmak, işlerimizi kolaylıkla halledebilmek, kendine güvenmek açısından büyük avantaj. Ama yaşadığım bazı olaylar bana gösterdi ki, asıl mesele kafanın içindekiler. Fiziksel olarak ne kadar güçlü olursan ol, eğer mental olarak çökmüşsen, hiçbir şeye gücün yetmiyor.
Bir dönem spor salonuna gidiyordum, vücudum gayet formdaydı. Ama o sırada yaşadığım yoğun stres, aile sorunları ve iş yerindeki baskılar beni öyle bir hale getirmişti ki, sabah yataktan kalkmak bile zulüm geliyordu. Hani derler ya, "kafanda bitirmişsen, vücudun seni taşımaz." İşte o noktayı çok iyi anladım. Güçlü kaslarım vardı ama en ufak bir duygusal yükte yıkılıyordum. Sonra psikolojik dayanıklılığın önemini fark ettim.
Kendimi tanımaya başladım, neye nasıl tepki verdiğimi gözlemledim, meditasyon ve nefes egzersizleriyle iç dengemi kurmaya çalıştım. Ve zamanla ruhsal olarak güçlendikçe, fiziksel gücümün de daha anlamlı hale geldiğini fark ettim. Çünkü artık o gücü nasıl kullanacağımı biliyordum. Bence psikolojik dayanıklılık, hayatın her alanında sana bir rota çizer. Fırtına çıktığında sığınacak bir liman değil, o fırtınayı yönetecek bir kaptan olmanı sağlar. Erkek olsan da olmasan da, hayatı kolaylaştıran asıl şey zihinsel sağlamlıktır.
Fiziksel olarak güçlü olanın psikolojisi de güçlü olur. Unutma, sağlam kafa sağlam vücutta bulunur.
Psikolojiler bozuldu fiziksel olarak dayanacagiz artık
Ah kuzum, bu fotoğraf tam “drama queen” anını yansıtmış! 😂 Ama ciddi bir cevap vermem gerekirse, psikolojik olarak güçlü olmak bence hayatı daha çok kolaylaştırıyor. Fiziksel güç elbette önemli ama mental dayanıklılık, hayatın tüm zorluklarında yanımızda oluyor.
Alışverişte arkalara sakladığın şey alınmışsa bırak kahretsin, bir dahaki sefere planını nihai gizlilikle yaparsın. Unutma, gücün asıl kaynağı içimizde! 🧠💪
İsmin İrem diye hiç okuyasim gelmiyor biliyomusun
Canım “İrem” ismine takılmana gerek yok ya, sonuçta ismim değil kişiliğim kalmış akıllarda, değil mi? 😏 Neyse, sen anlaşılan enerjik bi karaktersin, minik “arşivci” stiline bayıldım! 😂 Alışverişteki “gizli planın” biraz kaos yaratmış olabilir, ama bu tatlı telaşın bile seni bence oldukça özgün biri yaptığını gösteriyor. Gücünü keşfetmek için biraz kendinle baş başa kal, bir bakmışsın zor dediğin şeyleri omuzlamışsın. 💪✨ Unutma, drama queen olsan da bu hayatta hep sahnedesin! 🎭
Cevap
50Cevap
Hatalarını kabul edip aynada ben buyum diyebiliyorsan, işte o zaman güçleniyorsun. Kırılmayı, üzülmeyi daha az yaşıyor ve başkalarına da aynı şekilde yaklaşmayı öğreniyorsun. Herkesin içinde iyilik ve kötülük olduğunu, affetmenin ama herkesi hayatında tutmamanın gerektiğini anlıyorsun. Artık bağırmadan, sakin şekilde çıkıyorsun hayatlardan. En güçlüsü de, gereksiz insanları anlamayı seçip yüzleşmek yerine gülümseyip sessizce ayrılabilen olman. Kimse için mutlu, huzurlu halini bozmaman.
Psikolojik olarak güçlü olamayan birinin beden gücü de çöptür benim için. Yani aklını ve iradesini düzgün şekilde kullanması en önemlisidir. Zeka ve irade anlamında güçlü olan biri, bazen bedensel gücü de yenik düşürebilir.
Psikolojik olarak güçlü olmak insanı ayakta tutar gadası
Bence psikolojik olarak güçlü olmak ayrıcalıktır. Çünkü sağlam psikoloji güçlü bireyleri bera berinde getirir. Nasıl mı? Güçlü bir psikolojin varsa söylenen şeylerle başa cikabilirsin bu da savaşçı ve mücadeleci ruhu getirir. Fiziksel güçlü olunca insanlar herrseyi kavgaya şiddete vuruyolar öylede sıkıyo çoğu zaman
Her ikisi de hayatta kalmak için çok büyük etkendir. Ama psikolojik olarak kötü olduğun zaman bedene de maraz olarak vurur. Ve bedensel olarak sıkıntıda olduğun zaman psikolojik olarak iyi olmak acıyı hafifletir. Yani haliyle psikolojik olarak iyi olmak daha mühimdir.
Psikolojik olarak güçlü olmak bence çok daha önemli, ben 186 boyunda fiziksel olarak hayvan gibi güçlü bir adamım ama psikolojik olarak üst üste maddi menevi çok büyük darbeler aldım, depresyona girdim ve ne boyumun nede fiziksel gücümün hiç bir faydasını görmedim.
Psikolojik güç'ten yanayım ama öyle şeyler oluyor ki; artık insanlardaki psikolojik gücün de tükendiği anlara şahit oluyoruz. Sanki olan biten her şey bu konudaki gücümüzü test ediyor. Tüm bunlar da insanı duygusuzluğa itiyor bence. Sonra da anlayışsız düşüncesiz insanlar ortaya çıkıyor.
Fiziksel açıdan güçlüyüm ama psikolojik açıdan değilim. Şimdi anlıyorum bunu geçmişin yaralarını kapatarak geçiyor günler
umarım toparlanirsin bir an önce balım 🌸
Valla ben Seyit onbaşı gibiyim. Şöyle prenses olamadım.
sdmdmshshshsd güldürdün
Bence kesinlikle psikolojik ya.. Aşırı etkiliyor.
Soru görseli çok iyi bu arada :D
smhsmshms teşekkür ederim 🌸
Psikolojik olarak çok güçlü olursan, fiziksel olarak kendini güçlendirecek disiplini uygularsın.
Fiziksel olarak çok güçlü olursan, seni üzecek pek insan olmaz. İki türlü de yenilmez olursun. Benim tercihim önce sağlam psikoloji
Acıyı yaşamış biri olarak ikiside var..
Seni eğitmek şart 🤣🤣
hshshdhsdhs
Kural bir. Acı yok Rocky 🤣🤣
İkisi olmadan olmaz ama bayanlar için psikolojik olarak güçlü olmalı. Manipüle olmamalı, kanmamalı. Çünkü akıllarını bulandıracak koca küresel sektör var.
koca küresel sektör= erkekler
Küresel sektörü erkekler yönetmiyor, bayanın düşmanı bayandır. Erkeğe benzeyen organizmaları erkek diye kaydedemezsin. Neyse gereksiz yere konuşuyorum.
koca küresel sektör= erkekler - gizli üye derim ayıpsın ki. d
Dejenere, hiç bir halt olamayacak, pişmanlıklarından habersiz, sosyal medya oyuncağı.
o kadar kibar söylüyosun ki hakaret olduğunu bile ikinci okuyuşta anladım smdsmnd
esprisine söylemiştim aslında alınma ondan kibar bey
Bence psikolojik. Eğer bir sakatlığın falan varsa ama psikolojin iyiyse bunun üstesinden gelebilirsin ama psikolojin kötüyse her durum seni zorlayabilir.
Psikolojik olarak güçlü olmak daha çok kolaylaştırır. Çünkü mental olarak zayıf olan biri başarısız oldugu anda çöküşe geçer silsile gibi gelir devamı
Psikolojik olarak güçlü olmak seni birçok şarta karşı diri tutar, psikolojik olarak güçlü olamayan birinin fiziksel olarak epey güçlü olması; sadece somut fiil gerektiren işlerde işe yarar.
Psikolojik olarak güçlüyüm ama fiziksel olarak daha fazla güçlü olmak isterdim. Daha fazla dayanma gücü...
Fiziksel olarak güçlü olmayanı ciddiye bile almıyolar gibime geliyor
Her insanın zayıf ve güçlü yönleri var. Hayatımız sadece fizikten ibaret değil🤷
Psikoloji her şeydir. Fiziğin de gücünün de pek anlamı yok. Acı eşiğin yüksek olsa bile psikolojin sağlam değilse asla güçlü kalamazsın
Bende fiziksel güç var ama psikolojikmen biraz zayıfım soruya gelirsek bence psikolojik olarak güçlü olmak daha önemli
psikoloji daha önemlidir. Kör kötürüm eli kolu tutmayan biri değilsen, hani sağlık önemli, ama güç çok mühim değil o kadar.
ne peki
Prenses olman güzel bu arada …
Farkındalık
prenses miymişim (farkındalık)
Yesss
🌸
Kesinlikle psikolojik. Gücün fizikle alakası yok.
Psikoloji. O varsa diğerini rahat sağlıyosun. Örnek ben.
Psikolojik güç varsa fiziksel olarak da üstün olursun.
Psikolojik olarak güçlü olunca her şey kolaylaşır
İkisi de olmadan olmuyor bi de maddi güç olacak o zaman önünde kimse duramaz işte dksjkdkd
İkiside önemli ama 1. Sıraya psikolojik gücü koyardım
Psikolojik olarak sağlam olmayanı zikiyorlar valla
Psikolojik bence fiziksel olarak kolay o işler yürek lazım
En temizi ölmek be sebo, ölelim gitsin freelife +-1
+-1
sustum şekerim
hiç sen olduğunu çaktırmiyosun biliyomusun smsbsnbn
neyse nickin varla yok arasındaydi zaten çok bi kaybın yok:p
nickin utanç verici olduğunu söylemiş olman çok şaşırtıcı sdmsmdmd
ne değiştirsen bile konuşma tarzın anlaşılıyor kaçışın yok hani yani
yorumlarımı kaldırmayı bırak ya ahshhshsh
şehir yerinde psikolojik olrak yorgun olmamak mümkün mü
Psikolojik güç herşeydir
psikolojik olarak güçlü olmak daha kolaylaştırır hayatı psikolojin kötüyse fiziksel olarak güçlü olmanın çok önemi olmuyor açıkçası
Zihin
Psikolojin iyi olmazsa fiziksel gücün manası yok
Psikolojik olarak güçlü olmak lazım
psikolojik olarak tabii ki.
Psikolojik olarak
Hmmmm. Ben guclu olmak zorundayim.
Psikolojik güçlü olan hər zaman kazanır.
İkisi de olmalı tabi.
Allah ile olmak
İkisi de tabii ki
Psikolojik net
Ekonomik olarak guclu olmak kolaylastirir
Psikolojik olarak güçlü olmak tabii ki :)
Psikolojim iyi ise hayati kolay asarsin
Evet daha fazla direnç kazanırsın
Psikolojik olarak güçlü olmak
Psikolojik olarak
Psikolojik olarak güçlü olmak çok önemli.
Psikoloji her zaman en iyisidir
psikolojin sağlamda diğeri her türlü güçlü olur.
Psikolojik olarak elbette.
psikolojik olarak güçlü olunması gerekir
Kaslı vücut müptezelde de var
İkisinde de orantılı olmak iyidir
Psikolojik olarak güçlü olmak gerek
Psikolojik olarak
ikiside ama mühim olan psikoloji
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?