Bana göre herkes başına geleni hak ediyor hağksız mıyım?

Narsist diye ağlayanlar da baştan verilen sinyalleri görseydiniz mk s2kik sokuk insanlarla takılıp sonra ağlıyorsunuz kurbanım bana yardım edin hüüüü 😭 skkktrr gtt mk büyü biraz kendi hakkını korumayı öğren. Sevgiler. Saygılar 💜💞

Bana göre herkes başına geleni hak ediyor hağksız mıyım?
Cevapla