Herkes bana canım muamelesi yapıyor haklılar mı acaba?

Kendi halinde biriyim. Bilmiş hareketlerim yok. Sanırım bu yüzden eziliyorum. Birine sert davranamıyorum. Yap demeyin olmuyor. Herkesin bir yapısı var. İşyerinde de başarısız hissediyorum. 18 yaşında kız bile özgüvenli. İnsanlar ne hatalar yapıyor üstünde durulmuyor. Benim en ufak hatamda aptalmışım gibi bakıyorlar. İnsanların saçmasapan tavırları yüzünden çalışmak istemiyorum. Evden çıkasım gelmiyor. Zorluyorum kendimi sürekli bişeylere. Sizce ben sorunlu muyum? Gerçekten canım miyim?
Herkes bana canım muamelesi yapıyor haklılar mı acaba?
Cevapla