Herkes bana kötü davranıyor ve çok yanlızım?

Hiç arkadaşım yok ve aşırı yanlızım. Yanlızlığa alıştım ama özellikle insanların bana kötü davranması çok kalbimi kırıyor. Az önce yaşadım bir örneğini. Kendimi sorguluyorum acaba benim mi bir hatam var diye ama insanlara karşı bir yanlışım olduğunu düşünmüyorum. Keşke umursamaz bir insan olsaydım ama başaramıyorum. Önerileriniz ya da söylemek istedikleriniz var mı?
Herkes bana kötü davranıyor ve çok yanlızım?
Cevapla