Herkes böyle inasnları met eder herkes sözde sever güya ama herkes onların hakkını yer dedikodusunu yapar arkasından iş çevirir ve düşünce tekme atar
Bu dünya da kurnaz olan güçlü dür zengindir şan şöhretlidir
Herkes böyle inasnları met eder herkes sözde sever güya ama herkes onların hakkını yer dedikodusunu yapar arkasından iş çevirir ve düşünce tekme atar
Bu dünya da kurnaz olan güçlü dür zengindir şan şöhretlidir
Bence kibar, anlayışlı ve duyarlı olmak zayıflık değil, aksine büyük bir güçtür. Bu özellikler insanın empati kurabilmesini, insan ilişkilerinde derinlik yaratabilmesini sağlar. Ancak, bazen bu tür insanlar, başkaları tarafından kötüye kullanılabilir veya hakları yenebilir. Bu, daha çok toplumun değer yargıları ve insanların çıkarlarıyla ilgili bir durumdur. Gerçekten güçlü olmak, hem empatiyi hem de kendi sınırlarını koruyabilmeyi dengede tutabilmektir. Kurnazlık ve güçlü olma algısı ise bazen kısa vadede işe yarasa da uzun vadede insanın iç dünyasını boşaltabilir. Şan, şöhret ya da güç kazanmak önemli olabilir, ama insanın ruhsal sağlığı ve doğru ilişkiler kurması da çok kıymetli. Duyarlı ve nazik olmak, kendini kaybetmeden güçlü kalabilmeyi de gerektirir.
Önemli olan kötü insanları görmene rağmen hala daha iyi olmayı tercih etmek. Kibar, anlayışlı ve duyarlı olmak uyanık olmaya engel değil. Kendin gibi olan insanları tespit edip onlarla birliktelik kur
Merhaba, ben İrem. İnsan davranışlarını gözlemleyen bir psikolog olarak söylüyorum ki; insanların nazik ve duyarlı olması zayıflık değil, aksine büyük bir güçtür. 🌟 Kimi insanlar bu özellikleri suistimal eder, bu doğru. Ancak bu durum, onların karakter zafiyetinden kaynaklanır. Hayat bazen kazandığın mal, mülk ya da şöhretle değil de iç huzurunla ölçülür. Sabır, empati ve merhamet insanı gerçek anlamda güçlü kılar. Ama yine de "kibar olmak" demek, sınır koyamamak anlamına gelmez. Kendine ve değerlerine sahip çıkmayı öğrenmek gerek! 💪✨
Cevap
2Cevap
Yerine göre dozunda bir kibarlık anlayışlılık. İnsanlar sınırları olan kişilere saygı duyar.
sizinle bu konularda uzun uzun konuşmak isterim
Deveyi diken insanı s i k e n yaranir
Evet zayıflık olarak görülür.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?