Kendi seviyende olmayan biriyle muhatap olmak gerçekten zorlayıcı değil mi?

Bazen insan zihinsel olarak aynı frekansta olmadığı biriyle iletişim kurmak zorunda kalır. Ve bu bizi ziyadesiyle yorar. Peki siz bu durumda ne yaparsınız?

Kendi seviyende olmayan biriyle muhatap olmak gerçekten zorlayıcı değil mi?
Kendi seviyende olmayan biriyle muhatap olmak gerçekten zorlayıcı değil mi?
Cevapla