Kendi seviyende olmayan biriyle muhatap olmak gerçekten zorlayıcı değil mi?

Bazen insan, zihinsel olarak aynı frekansta olmadığı biriyle iletişim kurmak zorunda kalır. Fikirler uyuşmaz, konuşmalar yüzeysel kalır ve kendini ifade etmek giderek daha yorucu hale gelir. Hele bir de karşındaki kişi dinlemeyi bilmiyor veya anlattıklarını anlamıyorsa, bu durum daha da zorlaşır. Böyle bir ortamda bulunmak seni de yorar ve ister istemez susmayı tercih edersin.

Peki, sen böyle durumlarda nasıl tepki veriyorsun?
Kendi seviyende olmayan biriyle muhatap olmak gerçekten zorlayıcı değil mi?
Kendi seviyende olmayan biriyle muhatap olmak gerçekten zorlayıcı değil mi?
Cevapla