Tanımak değil ama samimiyeti ilerletmek yorucu geliyor. Kimse nezaketin ve güler yüzlü olmanın olması gereken normal olduğunu anlamıyor. Kimin yüzüne biraz gülsem mesajın/aramanın ardı arkası kesilmiyor. Belli bir yaştan ya da yaşanmışlıktan sonra bu kadar çok insanı hayatımda barındırmak yorucu geliyor. Mesafeli oluyosun o zaman da adın soğuk insana çıkıyor. Anlamadım ortası ne bu insanlara göre.
Kesinlikle hayvan her daim dostken insanlarla yollar ayrılabiliyor. Tekrardan birilerini tanıyop arkadaş olmak hele çok yorucu olabiliyor. Tanı tanış, güven güvenilir ol, yeni yeniden yoruyor insanı. Sayılı sabit dostluklar arkadaşlıklar önemli. Tanışmaların eski tadı yok artık.
Çok yorucu evet.. İyiki de kömürüm var, ne ayrılık ne trip arada bir uyurken ısırıyor kolumu falan kapıyor ama olsun😅 İyiki de benim.. Kömürüm de kömürüm 🖤
Ben dizi felan izliyorsundur diye düşünmüştüm sjjdjd neyse uyku alındıysa problem yok . havalar güzelken degerlendirilir en azından jxjd Neyse sen Artık cevap yazdığına göre ben uyuyabilirim😂
Temizliği yapması değilde yaptıktan sonrası o kadar keyifli oluyor ki ixbsjsm Senin kedilerle uzun dayanıyor mu pekii? Yenicek yolculuğa çıktım yolculuk yaparken dinlerim dediğim hiv bir şarkıyı bulamıyorum çıvdırıcam 😀
Ordan bakınca cennetlik mi duruyorum xusnsjs Minik bir kayseri turu yapıldı veee evime dönüyorum kısmen cennet diyebiliriz 😄 Şarkı önersene eğlenceli olsun xjjxsj
Monsterball Güzelmiş ama arabada tekken dinlemelik sabit bir hızla.. babamla nasıl dinleyeyim bunu zaten gergin savaşa gider gibi 😂 Binnazı başkasına da önerdiğini anımsadım nedense hit şarkın sanırım 😅
Dinledik keyifliydi jxbxjs Bu arada geçen gün sana demiştim ya adını anmayacağım felan diye sonra sende seni duymayacağım dedin O yıldız tilbenin yürü anca gidersin şarkısı ya şaka mı anlamayıp beni kovuyorsun ama kırmamak içinde o yerini söyledin sandım ekranla 10 dk bakıştım😅😂
Yazıklar olsun xjdbjd önümüz kış ikimizde içeri girelim tabi sen zili duyarsan 😂 Hayır bende soruyorum ama elime ne geçecek bilmiyorum xhsbjs üşütmen yeter
Ben yokken demişsin sen evde yoksan ben ne yapcam dedim de öyle yazdım jxnxjs ben ters bir şey yazmadım sen yanlış anlamışsın xushjs Gece vedalaşirken bunu konuşcaz kaldıracaz 😂
Neyse ben yanlış bir şey yazdığımı düşünmüyorum hsnsjd Normalde de kaldırmani isteyecektim zira stalk yapan biri benim keyifli konuşmamı neden okusun 😏 jxjdj
Üstteki yazı biraz sert olduysa özür dilerim. Uyuyup uyanıp yazıyorum konuşmayı devam ettiren rüyada gördüm ve sınır bozucuydu bu yüzden . yüklenmek istemedim yoksa
Ben boşmuşum şu an bir şey diyemedim xjdndj çokta sert gelme olur mu bana da işlemezse dağılırım Yaa kaç gündür uykusuz ve garip memleketlerdeyim filmin sırası mı 😅
Gitmeseydin yapmasaydin diyince her şey kolay oluyor sanki. Nau nau gözlerim acıyor ekrana zor bakıyorum Birde film olmaz jxjdjd Yağmura ne eşlik ediyor peki?
Tabi tercih meselesi ama hayatta içmem diyince insan bir soruyor jxnxjs bunlar dışında soğuk kahve ve çaylar tercihim başka da yok benim içme şeysi bu kadar
Bende kalmam ama yiyorsam damak zevkime en iyi gideni olsun. Seçme şansım varsa tabi jdnfj Bu arada ben hala senin 33 yaşında felan olduğunu düşünüyorum bu Normal mi djdjdks
Bilmiyorum profilin olmadan Önce de böyle düşünüyordum görüşlerinden dolayı sanırım sonra 94 lü olduğunu okudum şaşırdım 😅 26 yaşındayım ama ruhsal olarak 107 var 108 yok xjxbsj
Dün gece sarhoş gibiydim usbsjs gerçeklikle rüyanın ayrımını yapamıyordum ama sonra bir uyumuşumm sabaha kadarrr 😻 Allah beni uyku ve yemekle sınamasın zjsnsj peki seni?
Bende olmasın istiyorum ama elimde değil jxnxjd uykuluysam bilincim açsam sinir sistemim çöküyor 😅 Kalkıp temizlik yapacağımm bana güç iştah dile jxndjs
Farkında mısın bilmiyorum ama masada seninle bağ kurmaya çalışan benim. Şu cümlen olsan da olur olmasanda tarzında ama günlerdir samimiyeti mi ortaya koymaya çalışıyorum. Ileri ya da geri bir adımına bakıyorum.
Tanımak istemiyorum.. tanıdıkça sen de herkes gibisin demekten iğrenmekten bıktım Uzakta kalsınlar daha iyi
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çoook ama çoook yorucu 10 yıldır aynı kişiyle beraberim olur da ilişkim biterse yeni birini tanımayla uğraşmayıp ebedi bekar kalabilirim o kadar zor geliyor yani bana