Herkes üzülünce sevdiğine koşar ben otobüsü kaçırmayayım diye durağa koşuyorum 🤣 hayat çok acımasız değil mi?

herkese kocaman günaydın 🌸🥰🌸

Güncellemeler
1 yıl
Xxx
Herkes üzülünce sevdiğine koşar ben otobüsü kaçırmayayım diye durağa koşuyorum 🤣 hayat çok acımasız değil mi?
Cevapla