Aşkta Hislerinizle mi yoksa mantığınızla mı hareket edersiniz?

Aşk aslında bir sarmaşık gibi arkadaşlar sizi sarıp sarmalıyor siz de bir evsiniz, dışarıdan bakılınca ne kadar güzel görünüyor o sarmaşık çok romantik ne kadar güzel bir havası var fakat içten içe sarmaşık o evi çürütüyor ama siz farkında değilsiniz bir zaman sonra ev eskiyor ve yıkılıyor sarmasık da evden ayrılıp kopuyor, o sarmaşığı hala özler misiniz? Ben o eski bir evi özlüyorum mantığım daha ağır basıyor sanıyordum ama hislerim bunun önüne geçiyor
Aşkta Hislerinizle mi yoksa mantığınızla mı hareket edersiniz?
Cevapla