Kadınlar bir erkeğin duygusal tarafını görmeyi gerçekten ister mi?

Eski kız arkadaşım duygusal tarafını hiç görmek istemezdi mesela. Hatta bu yüzden bana "kız çocuğu" yakıştırmasında bulundu birkaç kez. Bu yakıştırmasının aşırı olduğunu bildiğim için alınmamıştım. Fakat gerçekten bir kadın, bir erkeğin duygusal tarafını (empati yapma, sırası geldiğinde ağlama, özel günleri hatırlama gibi) görmeyi gerçekten ister mi?
Kadınlar bir erkeğin duygusal tarafını görmeyi gerçekten ister mi?
Kadınlar bir erkeğin duygusal tarafını görmeyi gerçekten ister mi?
Cevapla