Aşamıyorum engellerii 🎶

Soruya gelirseniz şarkı da getirin olar mı?
Aşamıyorum engellerii 🎶

Soruya gelirseniz şarkı da getirin olar mı?
Bu tarz kendi etrafına duvar ören kişilerle hepimiz karşılaşıyoruz zaman zaman.
Böyle bir durumda ben kendime soruyorum;
Değer mi? diye...
Elin kirli, paslı, yosun tutmuş duvarını ağlama duvarına çevirmeye gerek var mı?
Onunla kuracağım, elde edeceğim iletişim beni gerçekten mutlu edecek mi?
Orada benim çiçekli bahçem dururken misler gibi. Ne gereği var millletin mabadını kaldırmanın?
İnsanın kendisine tavsiye verebilmesi cidden çok önemli..
Bugün döngüye alıp, dinlediğim, favori şarkılarımdan birini de getirdim sana🥰
https://www.youtube.com/embed/JKrc6FcuXks Fazla derine inmemek gerekli gibi geliyor bana :))
Teşekkür ederim
Aşmıyorum baktım konuşulmuyor. Kendi haklı ve sürekli kendini savunuyor... Kibarca konuşmak istemediğimi söylerim. Hepimizin haklı haksız zamanları var... Haksız olduğum zaman bunu kabullenirim. Haksız olanda haksız olduğunu bilmeli. Bu yüzden susarım. Bir şey anlamasını beklemem 😄
Kız sen ne tatlısın
Teşekkür ederim 😊
Maalesef aşamıyoruz, sadece kendi doğrularını direten, olaylarda payını görmeyen ve en gergin anlarda edilen sözlere tutunarak kendine bir mekanizma geliştirmiş birine ne anlatsan nafiledir... Sizi duymaz!
Duyulmadığın bir yerdeysen emin ol senden o kadar uzağa gitmiştir ki o yüzden duyulmuyorsundur...
Yorumun alnı olsa da öpsem
Böyle birine maruz kalınca, "kitap bile al bak, burası ortam, burdan yaz" Diyor...
Hakkın var.. Teşekkürler
teşekkür ederim efem
Bir yerden sonra bıkıyorum zorlamıyorum ve salıyorum...
https://www.youtube.com/embed/253O_Q8a9c4 Anlattıkça eksilen tek anlam..
Okumayı daha çok seviyorum sanırım sevmedim yorumu :))
Ben yazayım sen oku o zaman...
Anlaştık :))
Cevap
13Cevap
Uğraşmıyorum valla bir yerden sonra sjs
Bazıları uğraşmayalım değer ya :)) teşekkür ederim şarkı için baybisi
Eskiden aşıyordum da şimdi uğraşmıyorum yoruldum 😂
Açık iletişimin kıymetini bilmeyenlerle doğrudan iletişimi kesiyorum daha az enerji kaybı oluyor miss jdkdkkd
İlla ki kırmak isteyenlere de savunma yapma sebebini bulup, savunmaya ihtiyacı olmadığını ortada bir tehdit bulunmadığını göstermelerini önerebilirim.
https://www.youtube.com/embed/NoXgxLTp1YU Şebo severiz..
Teşekkür ederim
Yüz yüzeyken aşarım da telefonda falan zor oluyor.
Bu da şarkı.
Teşekkür ederim delikanlı
Teyze demeyeceğim. Rica ederim.
Niye teyze diyesin zaten
Teyzeler diyordu senin gibi eskiden. Delikanlı diyerekten. Onu anımsattın bir an. Kötü bir şey yok yani.
Gerçekten özellikle son zamanlarda bunu çok yapmaya çalışıyorum ama öyle duvarları var ki tekrardan içeri girip onu ikna etmek o kadar zor olacak ki bilmiyorum gerçekten
Yorulduk biraz sanki
karışınızdakini savunma mekanizmasını bir yolla aşabilirsiniz! buda kendi savunma mekanizmalarınızı tamamen ortadan kaldırarak! ama hiç bir babayiğit bu işe soyunamayacaktır.
Sanırım eig senin.
Biraz tahammül şart. Neticede tanımak da tam olarak bu. Zaman tanımak…
Baktın olmuyor, uzatıp yük yapmaya gerek yok!
Tamam da ne bağırıyon
Sorununu teşhis ettim ben.😀
Lan videomu ne paylaşıyorsun sorunda :D
https://www.youtube.com/embed/fXgm-NtWGHEAmaan engelleri aşamıyorsak biz de başkasına engel oluruz nedir yani...
Aşamıyorum çünkü aşmak istemiyorum. Önüme duvar çıkarsa duvarı yıkmakla uğraşamam, yolumu değiştiririm.
Elimden geldiğince yavaş ve temkinli yaklaşıyorum. Ve gerektiğinde sınırı korumayı da biliyorum.
Savunma mekanizması Çin Seddi gibiyse kendimi yormaya gerek duymuyorum...
Saldırı halinde değilim savunmaya gerek yok😀
Çin seddini bile asarım
Samimiyet göster, güvenince savunmalar iner.
Hiç uğraşmıyorum :D
Sayko jf
Aşamadığım oluyor mutlaka
Hayır baktım olmuyor sus artık cahil diyorum
Panda gibisin yani çok sakar
Bazen oluyor bazen olmuyor :D
Kişisine göre değişiyor o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?