Tetikte olman gereken kişilere karşı nasıl kontrollü iletişim kurarsın özellikle savunma mekanizman düşükken?

Çalıştığım ortamda kötü niyetli insanlar var. Normalde onların yanında pek konuşmamaya çalışıyorum çünkü konuştuğum şeyler daha sonra değiştirilerek bana karşı kullanılmasından korkuyorum. Ama çok yorgun olunca savunma mekanizmam düşüyor ve anlık sorulan sorulara refleksif yorumlar yapabiliyorum sonra pişman oluyorum.
Tetikte olman gereken kişilere karşı nasıl kontrollü iletişim kurarsın özellikle savunma mekanizman düşükken?
Cevapla