İnsanlara saldırmadan geberticek gibi bakmadan iletişim kurmayı nasıl sağlayabilirim? Zahmet edip detayı okuyup konuşur musunuz?

Karşımdaki insan kötü bir şey yapmasa bile geçmişte bana yaptığı bir şey ya da en basitinden hiç tanımadığım ama internette bana bulaşmasa bile empati yoksunluğunluyla başkasına saldıran birini hatırlayıp sinirimi o kişiden çıkarabiliyorum, kendimi savunayım ezdirmeyeyim derken abartıp ortada bir şey olmasa bile bağırıp çağırıp küfreder gibi bakabiliyorum, kendi içimde yaşadığım mutsuzluğu acıyı bile başkasından çıkartabiliyorum ve bu hiç hoş değil.

İnsanlara saldırmadan geberticek gibi bakmadan iletişim kurmayı nasıl sağlayabilirim? Zahmet edip detayı okuyup konuşur musunuz?
Cevapla