Birini tanımaya çalışırken hep aynı soruları soruyoruz belki de soruları değiştirmemiz gerekiyordur olamaz mı?

İsmin ne, yaşın kaç, en sevdiğin şarkı, burcun ne gibi sonradan da önerilenilecek boş şeylere odaklanıyoruz istisnasız her seferinde sonra noluyor karşımızdaki insanı aslında çok da tanımamış oluyoruz aynı müzik türünü dinliyorsak konuşmayı sürdürüyoruz veya burcu aklımıza yatarsa (!) erkekler de görsel olarak beğendiyse karşısındaki kadının ne anlattığını bile dinlemiyor falan aradan 6-8 ay geçiyor pufff sen böyle biri miydin cart curt aynen efendim öyle biriydi görmek istemedin boş yapma! Özetle sorularınızı değiştirin. Küçük bi farkındalık..

Birini tanımaya çalışırken hep aynı soruları soruyoruz belki de soruları değiştirmemiz gerekiyordur olamaz mı?
Cevapla