"Nasılsın" sorusuna samimiyetle mi cevap veriyoruz, yoksa geçiştiriyor muyuz?

Küçük bir sarılma nasılsın demekle eşdeğer bazen de..☺️
Küçük bir sarılma nasılsın demekle eşdeğer bazen de..☺️
"Nasılsın" sorusuna samimiyetle mi cevap veriyoruz, yoksa geçiştiriyor muyuz?
Cevapla