Yeni tanıştığımız insanlarla sürekli iletişim kurmak mecburiyetindemiyiz? onlar mı ilgi dilencisi yoksa bizmi umut veren tarafız?

Yeni tanıştığımız insanlarla sürekli iletişim kurmak mecburiyetindemiyiz? onlar mı ilgi dilencisi yoksa bizmi umut veren tarafız?
Yeni tanıştığımız insanlarla sürekli iletişim kurmak mecburiyetindemiyiz? onlar mı ilgi dilencisi yoksa bizmi umut veren tarafız?
Cevapla