Yeni insanlarla tanişma isteği artik hickimsede yok mu?

Sanki doymuş gibiyim insanların hepsi aynı gibi😏 öyle olmadığını da biliyorum ama kimseyi de tanımak gelmiyo içimden 🤔
Yeni insanlarla tanişma isteği artik hickimsede yok mu?
Cevapla