Yeni insanlar tanımaktan yorulmak olur mu ya?

Artık yeni insanlar tanımaktan yoruldum, kimle arkadaş olsam, kimi sevsem ihanete uğradım. Edebiyat yapmıyorum, gerçekten uğradım. Ve bıktım artık, sahte arkadaşlıklardan bıktım. Yalnız kalmak en iyisi sanırım.
Yeni insanlar tanımaktan yorulmak olur mu ya?
Cevapla