Yeni insanları tanımak tek beni mi yoruyor?

Sıkıldım hepsi aynı gibiymis gibi geliyor insanlarin karakterleri bozuk gibi hiç sanki iyi insan yok gibiymis

Yeni insanları tanımak tek beni mi yoruyor?
Cevapla