
Albert Einstein demiş ya: İnsanların ön yargısını kırmak atomu parçalamaktan daha zordur diye. Çok doğru söylemiş.

Albert Einstein demiş ya: İnsanların ön yargısını kırmak atomu parçalamaktan daha zordur diye. Çok doğru söylemiş.
bir şey düşünmem. bana karşı ön yargıyla yaklaşıyorsa bir insan zaten beni tanımaya da hakkı yok demektir. hiç bir şey demeden hayatımdan silerim sadece. tanımadığım biriyse de zaten umurumda olmaz. kimin nasıl gördüğü önemli değil çünkü.
Teşekkür ederim 🙏
Zaten hep böyle oluyor Beni tanımayan Herkes bana hep önyargılı yaklaşıyor hiçbir şey düşünmüyorum umurumda değil. Beni sadece benim istediğim insanlar tanısın zaten fazlasına lüzum yok.
Ricalar
Cevap
5Cevap
İstediklerini düşünsünler derim 😂
Herkesi mutlu edemem ve herkeste benimle tanışmak onlara kendimi ifade etmem lazım diye bir şey yok
Ön yargısı benden sonra bitmeyeceği, beni tanıdığı zaman daha çok seveceğini düşünüyorum.
Yaklaşmamaları konusunda desteklerim. Bu saatten sonra Bi insana kendimi ispatlamaya gerek duymuyorum.
Hiç salladığım insan tipi değil onlar ya. Canı cehenneme
Eskiden takardım artık istesem de umrumda olmuyor.
Benim hakkımda ne düşünüyorsanız haklısınız derim
Onlar zaten sınavım işte
Tamamen kendi sorunu, umurumda olmaz
zaten seni tanısaydı tanımış olurdu. ki sana önyargılı gelmezdi 🙄
İsteyen istediği gibi düşünebilir umursamam.😀
Bana bunu yapmasinlar
Yol gösteririm
hiçbir sey
yani çok da tın
Gülüp geçiyorum.
Sevgili olalım derim
Umursamam
Cahil bulurum
Umrumda olmazlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar