Korku kaygı bir yandan, tikler bir yandan isyan etmiyorum daha beteri var diyorum ama neden böyle?

Gerçekten bazen dayanamıyorum bu 26 yaşında bir erkek olarak uykusuzluktan korkmam bu kadar normal mi? Değişik tiklerde cabası. Hafif epilepsim var onu takmıyorum bile. Her yolu deniyorum iyileşebilmek için akşamları papatya çayı ve yoğurt. Keşke bu KS ortamında grup kurma özelliği olsaydı ve kız-erkek bu tip sıkıntı ve hastalıklar yaşayan birçok kişi ile grup oluşturur grup terapisi gibi konuşurduk.

Korku kaygı bir yandan, tikler bir yandan isyan etmiyorum daha beteri var diyorum ama neden böyle?
Cevapla