Hayat geçmişi de, yarını da düşünmek değil, bu günü doğru yaşamak mı? Ümitsizliğin kaynağı bu mu?

Hayat..
Üstüne gelmez insanın..
Aksine..
Örter üstümüzü..
Şefkatli bir el gibi..
Ruhumuzu ısıtır..
Tüm güzellikleri..
Görmeyi Bilen için..
Kurumuş dallardan patlayan..
Bir tomurcuk gibi..
Yeniden başlayıp güne..
Umut ve Heyecanla..
Mucizelerine hazırlan..
Aç ve çık..
Kapalı kapından..
Yola koyulduğunda..
Açılacak ardından..
Bütün yüklerini at..
Özgürce karış..
Evrene ve doğaya..
Sevgiyle bak her cana..
Bekliyor seni..
Her günü harika olan..
Yeni bir gün..
Ve..
Yepyeni bir Hayat..

Namık T.
Hayat geçmişi de, yarını da düşünmek değil, bu günü doğru yaşamak mı? Ümitsizliğin kaynağı bu mu?
Hayat geçmişi de, yarını da düşünmek değil, bu günü doğru yaşamak mı? Ümitsizliğin kaynağı bu mu?
Cevapla