Geçmişi geçmişte bırakıp; bu günü yaşamak çok zordur?

..
..


Dün kaldı dünde..

Dön bu güne bak artık
olan orada kaldı bir defa..
Faydası yok sana..
Ne olsa değiştirmenin de imkanı yok aslında..
O halde bu günü kaçırma..
Dön gel bu güne.

İnsanlar hep geçmişe takılır..
bu yüzden pek önünü göremezler.. ve bu yüzden bu günde çok şey kaybederler..
Geçmişin acısı asla geçmediğinden bu gün ona değer veren insanları üzerler..
Sonuçta kendilerini düne o kadar kaptırmışlardır ki sonunda bu gününde dün olması kaçınılmazdır böylece pişmanlıkları artar..
Yalnızlaşır ve en nihayetinde mutsuz bir hayat yaşamak zorunda kalır
Peki dünü dünde bırakmak gerçekten zor mu?
Siz bu günü mü yaşıyorsunuz yoksa hala dünde mi kaldınız?
#DengesizBirAdam
Geçmişi geçmişte bırakıp; bu günü yaşamak çok zordur?
Cevapla