3 sene önce boşandık. cocuk mocuk yok.. eskı esım yengeç burcu. cok dengesız hareketleri var bana karşı.. aylar yıllar sonra yazıyor ıstagramdan , hal hatır soruyor aılemı soruyor bıraz konuşuyor sonra Bırkac gün gecıyor engellıyor benı , sonra engeli kaldırıyor. sonra aylardır ortadan kayboluyor 1 sene sonra Bıdaha yazıyor.. ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum.. boşancam dıye kıcını yırtıyordu ıstedıgı oldu , ama dönüp dolaşıp benı yokluyor orada duruyor mu gbısınden
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Özlüyor. Yengec boşamak istemez. Negatif enerji ile ayırmış olabilirler.
Görümcem kaynanam doldurdu zaten onu.
Barışmak istiyormusun
Yok ıstemıyorum çünkü ona karşı sevgım ve güvenim bıttı kalmadı
Herkes yaşadığını bilir
Seksi gelmiştir, seni yokluyor. Başka bir şey arama altında
Ne seksi ya.3 sene olmuş boşanalı , gobegı açık kızlarla sevgılı oldu. onlar varken bana mı gelecek
Bildiği tat, bildiği muamele ayrıca sen de istersin diye..
Seytan gorsun onun yüzünü
O öyle demiyor işte
Ne kadar oldu ayrılalı
ikinizde evlenmediniz mi
3 sene oldu ayrılalı. yok evlenmedık ıkımızde
aklına geliyorsundur yanlız kaldıkça
daha çok vuracak başını merak etme
nasıl oldu peki
benzer ama farklı durum yaşadım bende
Normal severek evlendık ıste.. bırkac ay sonra görümcem yakın oturuyordu bize zaten , eşımı bana karşı doldurup doldurup eve yolluyordu ıste
ne kadar evli Kaldınız
neler diyordu ki
hatta bende anlatmak isterim
10 ay evlı kaldık sonra boşandık anlaşmalı.. mesela görümcem benı sevmiyordu benı kıskanıyordu o yüzden kardesını bana karşı doldurup doldurup eve yolluyordu. esımde o zamanlar 24 yaşındaydı , cahıldı. kandı ıste
neden kıskansın ki seni
Ondan guzelım dıye edeplıyım terbıyelıyım dıye
Bunda terslik var ama
Bu sanki erkek kavgası gibi olmuş
Yok benım esım cahıldı yanı ablası bıze yakın oturuyor dıye gıdıp ona herseyımızı anlatırdı kavgamızı kusmemızı herseyı, ablasıda doldurup üstüme salardı
öyle anlatmak olur mu evin içinde olan evde kalır
yatak odası muhabbetinide anlatır o
Bılmıyorum ama Herseyı anlatıyordu defalarca soyledım yapma etme dedım benı dınlemedı. kac kere uyardım onu bı bılsen ama hep burnunun dıkıne gttı. ablası da çok yıkıcı davrandı yapıcı davranmadı verdi gazı çocuğa amacına ulaştı sonunda
yenim ederim ben şu an eski eşimi hatırlattı bana
yazar mısın bana rica etsem
Sende mı boşandın.. burclarınız neydi ıkınızın?
takip edersen anlatacağım hepsini
Bende yengecim ve aynı şeyler bende de var. Şu an eski sevgilimle konuşmuyorum fakat engelleyip kaldırıyorum sürekli. Yengeç burcu sorunsalı
Neden pekı?
Ben hala onu deliler gibi seviyorum belki ondandır. Ama bazen nefret edesim de geliyor. Daha doğrusu etmek istiyorum. Edemiyorum. Onun bana dediği şeyler aklıma geliyor bir anlık sinirle engelliyorum. Sonra onu tekrar özlüyorum ve kaldırıyorum engeli. İmkansız olduğumuzu da biliyorum ama istiyorum onu. Belki şu an yazsa bakmam bile ama dayanamam bakarım illaki birkaç saat sonra
Evet yengeçler neden böyle? bıde benım eskı esım çok kıskançtı kapalı olduğum halde en ufak bırseye karısırdı sınırlenırdı, ama benden boşandıktan sonra göbeği açık kızlarla gezdı dolaştı olacak ısım
Ben de aşırı kıskancımdır. En ufak şeyi kıskanırım ve 9 saat trip atmışlığım var. Kıskandırmayı da ilişki bittikten sonra çok severim. Muhtemelen eşiniz de sizi kıskandırmak için tam tersiniz olan kişilerle takılmış. Bence sizi hala seviyor. Barışın abla ya
Yok kuzum boşandık artık ne barışması :) kaldıkı benım ona karşı bır duygum güvenim kalmadı
Ayrıca yengeç erkekleri evet aşırı derecede nıspet yapmayı sevıyor ayrıldıktan sonra.. hep mutluyum keyfim yerınde havaları dımı
Oyle doğru söylüyorsun. Ama nispet yapıyorsak da hep sevdiğimizden.. Seviyor seni abla kendimden biliyorum. Az çok senin tavrını da bildiği için arada yazıyordur. Ben en son yazdığımda engel yedim daha yazamıyorum :)
Eğer benı gerçekten sevseydi ablasının doldurmasıyla benı boşamazdı
Bi anlık düşünceler büyük hatalara yol açabiliyor. Bu sevmediğini göstermez. Bence sen de seviyorsun her ne kadar inkar etsen de :))
Ben sevmıyorum ama köpek gibi pısman olmasını ıstıyorum …bu arada en son bana geldıgınde görüntülü konuşmak ıstedı ben kabul etmedim bayağı ısrar etti , bıraz konuştuk hem bugünden hem geçmişten bana bakıp agladı. neden ağlıyorsun dedım , hıc degısmemıssın yüzün hep aynı dedı
.
Abla bir şansı hak ediyor bence enişte..
Haketmıyor çünkü kendını degıstırmemıs hatalarından ders almamış.. son konuşmamızda hala ablasını savunuyordu bana düşün.. bızım boşanma sebebımız olan ablasını savunuyordu
Ablası olduğu için yaptıklarını göremiyor büyük ihtimalle. Valla yazık olmuş ilişkinize. Keşke değişse de barışsanız
Çok yazık oldu çünkü hıc yoktan yere sudan sebeblerden boşandık.. fakat tek suçlu esımdı.. zamanında benı dınleseydı bunlar olmayacaktı.. barışma ıhtımalımız yok çünkü hatalarından ders almamış bırıyle evlenırsem aptallık etmıs olurum.. kaldıkı ona karşı hıc dıygum kalmadı.. sana bırsey soracağım ben başkasıyla evlensem sence bu benı kıskanır mı üzülür mu yengeç erkegı olarak görürsün ne
Kendimden örnek vereyim. Eski sevgilimi ben hep stalklarım. Bu spotifydan bir çocukla takipleşmeye başladı. Fena kıskandım ve üzüldüm. Basit bi olay gibi aslında ama kırıcı. En son konuşmamızda o çocuk senden daha iyiydi demişti. Ben bunlara rağmen ona yüzsüz gibi satırlar yazdım.. Her neyse üzülür ya.
Burcu ne bu kızın?
Uyumusum kusura bakma
Balık
Tesadüfün bu kadarı pes! Bende balık eskı esım yengeç 🤣🤣
Skxjsjx bizimki sizinkinin evlenmeden olan versiyonu gibi olmuş abla ;(
Ama balık kadınını kaybetme derım.. balıklar on numara
Çok trip atıyorsunuz ama
Ve o benden nefret ediyor
Bır kadın trıp atıyorsa anlaşılmak ıstıyordur benımle konuş ılgılen bu sorunu cozelım demek ıstıyordur …
Abla ben onu hep anladım ama o beni bir kere bile anlamadı. Herseyde kendini haklı görüyordu. Ben herseye rağmen sevdim onu
.
..
Balık kadını ıle mutlu olmak istiyorsan onun nazıyla ugrasacaksın.. alttan alacaksın bütün kaprıslerını trıplerını.. hanımcı olacaksın. huyuna gıdersen senı başının tacı yapar
Balıklar birinden kolay nefret eder mi ederse de affedermi sonra
...
Balık.
Nefret duygusu Bızde yok.. cok cok çok büyük bırsey yapman lazım nefret etmemiz ıcın.. sadece soguma var Bızde.. ınsanlardan soğuruz ve uzaklaşırız.. uzun süre kın tutmayız.. benım kendımde en sevdıgım huyum kın tutmuyorum , anlık kızıyorum sonra bıraz zaman sonra gecıyor unutuyorum.. ama kıncı ınsanları hıc sevmem …benım eskı esım cok kıncıydı, bıde kendı öz ablam terazı burcu oda cok kıncıdır.. yanı kinci bırıysen senden soğurum ve uzaklaşırım net
Benimki sayıp sövdü en son. Oyle böyle sövmek değil ama. Ben bi tane bile küfür etmedim ona. Hep içime attım. Peki dedim sustum. O bu kadar nefret ediyor pişman olmuşmudur abla acaba
Kırılıyorum yapma diyorum bu beni gururlandirir diyordu
Kufur etmez ama etmısse sen o hale getırecek ne yaptın merak ediyorum? Eğer masumsan ve bu kufurlerı haketmedıysen bu kız terbıyesız demekkı uzak dur. yanı Hersey burç degılkı.. burcuna göre yola cıkma kımseyle
O çok eder özellikle tartışırken. İlişkide ikimizinde hataları vardı ama o hep kendini hakli görüyordu. Bi de beni aldattın dedi. Ben öyle bisey yapmadim
Balık hanm.
Zamana bırak dönerse senındır çok üstüne düşme
Donersede ben bakmam
. .
. . .
Kısaca beyinsiz diyebiliriz
eski geceleri hatırlıyorsa demekki :D
Ne gecesi ya
güzel geçen geceleriiiii
Çok ayıp soyledıgın şey..
iyi ya onlar yiyişsin bişey yok ben söyleyince ayıp :P
Terbiyesız
ben niye terbiyesiz oluyorum ya ben mi yiyiştimmmm
Muhatap olma