Boşandıktan sonra erkek psıkolojısı nasıldır? eskı esımın bu davranışı normal mı sızce beyler?

3 sene önce boşandık. cocuk mocuk yok.. eskı esım yengeç burcu. cok dengesız hareketleri var bana karşı.. aylar yıllar sonra yazıyor ıstagramdan , hal hatır soruyor aılemı soruyor bıraz konuşuyor sonra Bırkac gün gecıyor engellıyor benı , sonra engeli kaldırıyor. sonra aylardır ortadan kayboluyor 1 sene sonra Bıdaha yazıyor.. ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum.. boşancam dıye kıcını yırtıyordu ıstedıgı oldu , ama dönüp dolaşıp benı yokluyor orada duruyor mu gbısınden
Boşandıktan sonra erkek psıkolojısı nasıldır? eskı esımın bu davranışı normal mı sızce beyler?
Cevapla