Insanlarin icinde konusmaya insan icinde yurumeye utanıyorum bu normal mi sizce?

Cidden 24 yasindayim tipim yüzünden insan içine çıkmak istemiyorum

Insanlarin icinde konusmaya insan icinde yurumeye utanıyorum bu normal mi sizce?
Insanlarin icinde konusmaya insan icinde yurumeye utanıyorum bu normal mi sizce?
Cevapla