Cidden 24 yasindayim tipim yüzünden insan içine çıkmak istemiyorum

Cidden 24 yasindayim tipim yüzünden insan içine çıkmak istemiyorum

Bu his oldukça yaygın ve anlaşılır bir durum. İnsan bazen kendini fazla göz önünde hissedebilir ve her hareketinin dikkat çektiğini düşünebilir. Oysa gerçek şu ki, çoğu insan kendi dünyasına o kadar dalmış ki, başkalarının nasıl yürüdüğünü ya da konuştuğunu bile fark etmiyor. Zamanla, kendine güvenin arttıkça bu utangaçlık da azalacaktır. Kendini yavaş yavaş zorlayarak ve küçük adımlarla üzerine giderek bu hissi aşmak mümkün. Unutma, herkesin bir şekilde benzer kaygıları oluyor, ama hayatın akışına kapıldığında bunlar zamanla önemsiz hale geliyor.
Cevap
31Cevap
Bu resim eğer size aitse spastik gibi poz vermeniz haricinde tipinizde bir problem yok hanımefendi...
😂😂
Bence harika bir fiziğin var çiçeğim insanlar şöyle güzel kalçaya sahip olmak için saatlerce squat yapıyo
Abazalar ilgi versin diye beklerken tipi mi bu yazık bcnsnc
Hayır çok güzel ve sempatiksin.. Ve değerli olduğunu hiçbir zaman unutma 😊
niye ki güzel görünüyorsun istersen arkadas olablir
Fotoyu çekinirken o popoyu o pozisyonda tutmak için en az 3000 kalori harcamış olmalısın
Yaşına göre taylı bir kızsın ama.. 🥰🌹
Neden kaçıyorsun sebep ne ki 🤔
En iyisi kendisi olmak ve olduğu gibi davranmak.
Ama gôtünü paylaşmayı iyi biliyorsun sitede?
Abo 😅🫱🏼🫲🏻
İlgi verin kıza beklentiye girmiş üzmeyin kızımızı
😃😃
Utanılcak bir tarafın yok
Kemiklerde sıkıntı var gibi 🙄
Ozguven eksikliği
Öyle poz verirsen tabi olmaz
bu kadar kasmana gerek yoktu be arkadaşım.
gayet güzelsiniz jendinize güvenin gerisi kolay
Güzelsiniz
Öyle düşünmeyin
Bu pozu veren kişi hiç öyle durmuyor yalnız.
Bu tipten mu utaniyorsun
Kalca neden dışarıda abla
Kimler kimler çıkıyo
En güzeli kendini sevmektir
Ooo fenasın niye utanıyorsun
Nedne ki
Tipin gayet iyi oysa
Neyden dolayı unutanıyorudn
Neden utaniyorsun ki
Bence iyisin
tipinde ne varki
tipinde ne var ki
Tipinde ne var ki
Ne var aşko çok güzelsin
Engelli misin
Trol musun?
Anormal bir durum
Normal bu
Ne var ki tipinde
Tipinde ne varkii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?