İzlenmekten nefret ediyorum. Bu normal mi değil mi?

Annem babam sevgilim kardeşim ya da yabancı biri
Kim olursa olsun kimsenin beni izlemesini istemiyorum.
Biri bana bakınca izleyince annem babam sevgilim de olsa orayı terk ediyorum. Yaptığım iş varsa da yarım bırakıyorum. Benim gibi olan var mı?
İzlenmekten nefret ediyorum. Bu normal mi değil mi?
Cevapla