Kime göre neye göre diyen tiplerin ağzını yüzünü dağıtmak istemem normal mi?

Bişey söylersin mesela, kime göre neye göre derler ananın şeyine göre. Genelleme yapmak fikir verir önyargı fikir verir. Japonlar çalışkandır diyoruz ama şeyine şey yaptığım tembel japon yok mu illa ki var ama çoğunluğu çalışkan. Japonlar arasında tembel olduğu için Japonlar çalışkan diyemez miyiz yani. Ne kadar aptal var ya
Kime göre neye göre diyen tiplerin ağzını yüzünü dağıtmak istemem normal mi?
Cevapla