Gaz çıkarma sohbetlerinden tiksinmek normal mi, sadece bana mı iğrenç geliyor?

Az önce KSda bi soru gördüm, cidden tiksindim. Bir tek bende mi oluyor?

Gaz çıkarma sohbetlerinden tiksinmek normal mi, sadece bana mı iğrenç geliyor?
Cevapla