Misafirler göğüs ucumdan rahatsız oluyormuş bunu dile getirmeleri sapıklık değil mi?

Sütyen kullanmıyorum uzerimdede normal salaş tisört vardı yani bir yerde belli değildi kadının biri rahatsız olmuş. Demekki sapık gibi orama burama bakıyor o zaman gelmeseydiniz dedim. Bu sapıklık degil mi?

Trol değil

Misafirler göğüs ucumdan rahatsız oluyormuş bunu dile getirmeleri sapıklık değil mi?
Cevapla